Tandkräm med kycklingsmak

Idag upptäckte jag något fantastiskt, jag var på djuraffären för att köpa lite kattfoder då jag såg att de hade tandkräm med kycklingsmak! Jag köpte den till mina katter för att värna om deras goda munhygien men det dröjde inte länge förns borsten gled in i min mun.

Nu har jag stått här och borstat tänderna hela eftermiddan och jag kan bara inte få nog. Att ingen tänkt på det förut!? Det finns massor av olika smaker framför allt inom köttområdet. Kyckling, kalv, lever, oxkött... you name it!

Jag tror aldrig att mina tänder varit så rena nångång, tills jag började spåra ur och hälla på beasås överallt men det var mest för att prova på smaken fullt ut. Nu får man ju nästan lust att borsta tänderna varje dag! Då skulle nog min tandläkare Britta bli glad.

Tandkrämen är nästan som kycklingvinge fast tub men som samtidigt är bra för tänderna. Den var visserligen bara tänkt för hundar...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, superkul o höra :D

ALlt bra idag?

2009-03-18 @ 07:20:07
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Erica

sv; okej, happ, synd då

2009-03-18 @ 15:42:22
URL: http://eriiicad.blogg.se/
Postat av: Anonym

VARFÖR finns inte detta för oss mäniskor då? vore asgrymt ju!

2009-03-18 @ 16:06:08
Postat av: Erica

sv; ja det är dom, den svarta är liksom 8 år gammal...

Men Ronja blev rumsren förra året kanske, och kissade på sig näär hon väl fattade att hon skulle flytta, men nu e hon tbx, och, har du inte koll på dom? och sen om du ska ha hund, ta hand om det också! dom/den behöver gå långa promenader bara så du vet, det är inte bara att ligga och slappa o gosa, och stirra på hunden/hundarna.

utan kanske 6 gånger ska dom/den ut. Och accepterar inte katterna hunden/hundarna så ska du nog inte ha en hhund eller fler, eftersom den behöver mycket kärlek då kan inte katterna vara osjysta, då kommer såkert dom ta all plats och de är inte bra för hundens eget bästa! :)

kram

2009-03-18 @ 16:34:52
URL: http://eriiicad.blogg.se/
Postat av: Erica

sv; ja, man kan gå in på blocket.se

och titta, man kan INTE byta namn på hundar som har vänt sig vid ett namn över 12 månader, och kanske lite mindre. 10 ungeför, om en hund är 4 mån så kan man faktist byta, men 5 år är för mycket för att byta namn, tyvärr är det kört ;)

Leta vidare bara! kram

2009-03-18 @ 19:50:06
URL: http://eriiicad.blogg.se/
Postat av: Mjilakon

Har fått lära mig att allt som smakar gott på ett eller annat sätt är mindre nyttigt att sätta i sig i för stora mängder (väldigt relativt dvs). Min point iaf är den att det säkert finns ngn nackdel med den goda tandkrämen som är avsedd och gjord för djur. Vem vet, du kanske förvandlas till katt du själv. En hankatt som kan vilt para sig med Isabella (katten dvs, för den andra har du ju uppenbarlige förlorat - iaf enligt senaste inlägget). Så summeringsvis så har väl allt ont ngt gott med sig också. :)



Love you Örjan! Peace!

2009-03-18 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0