Trisslotter, fortsättningen

Gomorron! Efter att ha kontaktat SvenskaSpel via mejl så verkar det som om jag bara har haft en extrem otur denna gång.

Kära Svenskaspel

Idag var jag inne i byn och köpte 160st trisslotter för 4000kr. När jag äntligen kom hem började jag ivrigt skrapa mina lotter och efter 8 timmars skrap och kontrollcheckar hela eftermiddagen insåg jag att nåt måste vara fel. Och efter flertalet kontrollräkningar inser jag att jag bara vunnit 1775kr. Miniräknaren ljuger inte.
Är ni medvetna om detta problem eller har jag bara haft extrem oflyt igen?

Kram
Örjan från Östersund

tacksam för svar... puss

______________


Hej!

Lotter är ett turspel, där det antingen kan gå bra eller dåligt, och denna gången verkar det som att du har haft otur.

Men vad jag kan säga är att det inte är ett problem hos oss, utan det har att göra med slumpen helt enkelt

Med vänlig hälsning

Kundservice
Svenska Spel


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra att du mejlade Svenskaspel, jag blev själv lurad av dem på samma sätt för ett par år sedan men vågade tyvärr inte gå vidare med fallet. Stå på dig!



Puss /Elin

2009-03-26 @ 12:26:11
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

heej :)

allt bra idag?

Kram

2009-03-26 @ 20:32:10
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: ♥♥♥Annapanna♥♥♥

Jag trodde de var tillräckligt seriösa för att säga... "Ring det här nummret om du behöver hjälp med ditt spelberoende". Men, men jag hade fel. Nu säger dom ju bara "denna gången verkar det som att du har haft otur" alltså i princip köp 160 trisslotter till så är miljonen snart garanterat din.

2009-03-26 @ 23:31:17
Postat av: DrShit

SV:♥♥♥Annapanna♥♥♥

Tänk såhär, om du inte köper 160 trisslotter till så kanske du går miste om miljonen. För idén ju som sakt spängsäker!

2009-03-26 @ 23:35:44
URL: http://flashback.info
Postat av: Anonym

2009-03-26 @ 23:43:33
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Oj då ! Man ska inte lita på trisslotter .. De är bara bra med mig ..

2009-03-26 @ 23:44:10
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! Ja visst är de hopplöst ^^ Dock köper jag aldrig chips men antar att det är samma problem där då :)

2009-03-27 @ 00:58:37
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: Olessia

lycka nästa gång :P

2009-03-27 @ 07:14:15
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: mjhgcsfccfbgvdb

örjan.... -skakar på huvudet-.... Du verkar olycksförföljd... Kanske ska prata med ngn kann få bort din otur. Typ en spådam eller ngt sånt skit. Då kan du ju kanske få din osbelöa cessutom. Kärlek o o pengar i ett. Great success!!!!!

2009-03-27 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0