Veckans bad

Nu ligger jag här i badkaret igen tillsammans med mina katter med datorn på toastolen och tittar på ett gammalt foto av dig som sitter upptejpat på väggen ovanför toan.

Katterna Isabella och Maja verkar gilla vatten, de är iallafall inte motsträviga utan ligger mest och flyter runt i min famn och klöser till nån gång ibland av ren kärlek. Isabella2 (hon som verkar va blind på högra ögat) blev däremot helvild och började klösas och rivas frenetiskt tills hon lyckades ta sig upp i duschdraperiet. Där satt hon och tryckte i nästan en halvtimme tills hon verkade bli lite trött och seg i skallen och gled sakta ner till mig i vattnet igen. Nu ligger vi här alla fyra och bara myser. Isabella2 jamar nu till lite då och då av njutning. Vilka underbra små liv :)

Förresten jag kan ju inte ha två katter som heter Isabella. Den ena måste byta namn. Men vad ska hon heta? några tips!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kenza kanske?

2009-03-23 @ 10:23:26
Postat av: Anonym

kenza kanske?

2009-03-23 @ 10:25:10
Postat av: Anonym

Är det hona då verkligen? Ingen idé att vi idésprutar namn om det nu inte är en dam.

2009-03-23 @ 22:30:27
Postat av: Liselott

Börje tycker jag är ett vackert namn

2009-03-23 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0