Fått svar från SL i Stockholm

För cirka 4 veckor sen innan jag åkte på mitt livs första stockholmsresa skickade jag iväg ett mejl till SL (Stockholms Länstrafik) angående några frågor kring tunnelbanan. Först idag fick jag mina svar, ca 3 veckor efter att jag kommit hem, och dom svarar inte ens på frågorna!

Örjan
Från Internet
----------------
Rubrik : Funderingar kring tunnelbanan

Kära SL!
Jag har under söndagen tänkt resa till Stockholm för att hälsa på Janne och har en del funderingar kring tunnelbanan.
Jag har sökt runt en del om det på internet men en del saker är fortfarande lite oklara.

Kroppsmässigt om man jämför med andra så är jag ganska bred och om jag har förstått det rätt så är "spärrarna" vid tunnelbaneingångarna ganska smala.  Kommer man igenom lätt? Tänkte om ni hade några mått på bredden?

Är det något mer man speciellt bör tänka på när man beger sig ut i tunnelbanan, som rulltrappor mm?

Första Stockholmsresan och jag är lite orolig men hoppas det ska gå bra.

Kram
Örjan från Östersund

_______________


Hej!

Tack för ditt e-brev.

Jag är ledsen att vi inte hunnit svara på dina frågor innan din resa till Stockholm.
Ibland har vi långa svarstider på e-post och för att få snabbare svar på trafikfrågor är du välkommen att ringa vår kundtjänst på 08-600 10 00.

Tack för att du hörde av dig!
Vänliga hälsningar

Johanna Toll
SL Kundtjänst AB


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite sent svar tycker jag

2009-05-12 @ 10:53:40
Postat av: Anonym

fifan för sl!

2009-05-13 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0