Har blivit anmäld

För några timmar sedan kom polisen förbi, de hade tydligen fått in en anmälan om att jag har blottat mig i lördags runt 13-tiden. De såg ganska allvarligt på händelsen men jag förklarade att allt var ett misstag och att jag även "blottat" mig på tomten flera gånger förut men att då har det varit mitt i högsommarvärmen och ingen har sätt mig eller i alla fall anmält mig tidigare. Jag tror poliserna förstod min situation och de åkte härifrån efter nån halvtimme.

Nu undrar jag hur jag ska göra med Gudrun och Siv? Jag kommer ha stora problem med att träffa dom i framtiden.

Shit va hemskt det var! När vindarna blåste upp min morgonrock och jag stod där som fastfrusen medans jag visade mina intima delar för tanterna började tankarna vandra iväg... skulle jag springa därifrån? låstas att jag svimmar? eller bara stå kvar och fortsätta vinka? Till och med tanken att slå ner dom med en spade passerade mitt huvud. Jag lyckades sansa mig ganska snabbt och när mitt medvetande kom tillbaka var de redan borta.

Marilyn Monroe
Vindarna lever sitt egna lilla liv
(På bilden, Marilyn Monroe).

Mitt tidigare inlägg från i lördags (öppnas i nytt fönster)


Kommentarer
Postat av: Jonesy

Men seriöst... Vad hände med frågestunden?

2009-05-21 @ 10:52:36
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nämen ojdå säger jag!



Var försiktig nu om kvällarna! Försök hinna hem i tid!

2009-05-21 @ 16:36:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0