Årets julklapp!

Nu har Svensk Handel äntligen korat årets julklapp och i år var det tydligen spikmattan som gällde. Jag fårstår inte hur dom tänkte här för det borde ju finnas mängder med saker man vill före en spikmatta.

I år hade jag verkligen hoppats på en helt annan produkt. När jag såg den i måndags tänkte jag bara ”wow”, det här måste vara årets julklapp! Det är en helautomatiserad pannkaksmaskin som trycker ut 200 stycken pannkakor i timman! Haha tänk att ha en sån bredvid sängen.

En pannkaksmaskin, en potentiell
Amazing Design, Easy to Use och Infinite Possibilities! För 3500$ är den
din! Tyvärr så har jag inte råd, men om jag hade dom pengarna skulle
jag inte ens tveka. Stilren är den också.


Bakmaskinen blev väll aldrig någon riktig ”hit” på 80-talet men jag skulle nog säga att pannkaksmaskinen kommer göra en rejäl trendvändning bland bakmaskiner av olika slag. Det känns verkligen som om bakmaskinens tid äntligen är inne!

Tänk vilken glädjespridare den skulle kunna vara på julafton. Om jag bara hade någon att kunna dela den med. Isabella? Blir nog mina tre katter trots allt. Och en länk till där man kan köpa underverket, Klicka Här!


Kommentarer
Postat av: Kaj

Undra om min fru skulle uppskatta en sån i julklapp...

2009-11-19 @ 19:20:00
Postat av: Bengan

Jo du kaj, skulle nog kunna bli en riktig "glädjespridare" på julafton :p

2009-11-19 @ 21:54:30
URL: http://flashback.info
Postat av: Erik

"Vill ha" faktorn är mins sagt hög!

/Erik

2009-11-22 @ 23:02:22
Postat av: Erik

(stavfel) *minst

2009-11-22 @ 23:03:04
Postat av: Leif

Jag har beställt en sån nu!

2009-11-29 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0