Glamour och dumma läkarbesök

Idag ringde doktorn som ville boka om min läkartid imorgon från tjugo i sex på eftermiddan till halv nio på morgonen! Han hade redan förstört allt med den första bokningen genom att bestämma att jag skulle va där 17:40 på eftermiddan vilket skulle betyda att jag med största sannolikhet skulle missa Glamour 19:35 på tv4+ .

Jag ville verkligen se fortsättningen och se om Christian Ramírez mirakulöst skulle lyckas återhämta sig och hur det blir med Felicias kommande adoption och hur det går med Jacqueline som nekats ”borgen”. Visst det är bara säsong 1, avsnitt nummer 4786 som jag går miste om som Janne försökte lugna mig med förut men varje avsnitt är så pass bärande och viktig för att föra handlingen framåt. Tänk om jag aldrig skullle lyckas komma in i serien på samma sätt igen…

Jag åkte in och pratade med dom personligen för jag ville absolut inte träffas tidigare än klockan nio på eftermiddan men dom envisades med ett möte 08:30 direkt när han öppnade mottagningen. Jag försökte då kompensera med att föreslå 08:60 men då blev han inte glad. Och nu när jag kom hem och tittade på min tidslapp så såg jag att han hade skrivit ”läkarbesök klockan 08:30” och sen inom en parantes klockan 06:120. Fan, det här blir inte kul imorgon.

Aja, nu har jag en ny tid och den krockar ju i och för sig inte med Glamour längre men att gå upp så tidigt känns ju inte rimligt. Det är lika bra att inte gå och lägga sig över huvud taget för att lyckas ta sig upp även om man aldrig gått och lagt sig.

Ronn Moss - mannen med ansiktet
En bild på Ridge Forrester som spelas av Ron Moss, mannen med ansiktet med den mycket manliga käken. Hittills har han vart med i 1972st avsnitt sedan starten 1987 och det känns verkligen som om jag kan hela hans liv utantill :P


Kommentarer
Postat av: poppe. <3

nice blogg du har här =)

2009-11-10 @ 01:34:18
URL: http://blondiepoppe.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävlar va tidigt.

2009-11-10 @ 08:40:38
Postat av: Anonym

Han har ju sperma i håret!

2009-11-10 @ 11:40:12
Postat av: Anonym

pöss

2009-11-11 @ 10:17:17
Postat av: Det du

Rolig blogg glöm inte att läsa min blogg http://snobbloggen.blogg.se/

2009-11-13 @ 14:23:36
URL: /http://snobbloggen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du din jävla stoppkloss!

Du går fan på bidrag och har inte så mycket för dig om dagarna, får du fan ta och röra ditt feta ärsle till läkarna när det passar dom och inte när det passar dig!

Eller så kan du ju kanske försöka skaffa ett jobb?

2009-11-15 @ 19:50:56
Postat av: Anonym

Är du död?

2009-11-18 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0