En glad filur utanför Konsum

Idag stod det ett par försäljare vid ett bord utanför Konsum igen. Jag har haft problem med dom tidigare så nu förtiden försöker jag alltid undvika ögonkontakt så gott det går.

Men idag när jag gick ut från affären la jag inte märke till försäljarna utan gick ut från kassorna som vanligt. Jag fick ögonkontakt med en glad filur som stod och log mot mig lite längre bort och jag blev också lite glad. När jag gick förbi så hälsade han på mig och vi började prata. Det var riktigt trevligt och han verkade verkligen gilla mig. Vi pratade om lite allt möjligt men helt plötsligt kom vi av någon underlig anledning in på mobilabonnemang och hur han kunde hjälpa till att sänka min månadskostnad. Sen när jag går därifrån så visar det sig att jag har tecknat ytterligare ett abonnemang hos TELE2. På vilket sätt skulle det det här sänka min månadskostnad?

Jag har väldigt, väldigt svårt för försäljare och telefonförsäljare då jag har problem med att säga nej eller ens förstå att jag köper en produkt förens det är försent. Så nu sitter jag här med två mobila bredbandsabonnemang från TELE2 trots att jag bara surfar via telejacket.

En glad man hos TELE2
En annan glad man hos TELE2, och
vad har dom egentligen med får
att göra? Konstigt företag.

EDIT: Det värsta va nog en gång för ett par år sedan när jag helt plötsligt var medlem i "Jehovas Vittnen" efter att ha blivit bjuden på en trevlig lunch. Det var lite jobbit att lösa i efterhand men maten var i alla fall god.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BURNED!

2009-10-21 @ 19:33:47
Postat av: Anonym

Tycker du ska säga till din kamrat på Tele2.

2009-10-23 @ 23:25:02
Postat av: Bengan

Tror du skulle uppskatta den här bilden...

http://www.dan.se/wp-content/uploads/2009/09/tele2.jpg

2009-10-24 @ 15:25:13
URL: http://flashback.info
Postat av: Anna

"och han verkade verkligen gilla mig" haha Puss, tycker också om dig. /Anna xoxo

2009-10-24 @ 16:25:21
Postat av: W

ÄLSKAR DIG ÖRJAN! GIFT DIG MED MIG!!

2009-10-26 @ 09:51:20
Postat av: emil

Hej Örjan. Jag är en tysk blandras som brukar runka med en tvål och osthyvel. Är jag normal? Puss

2009-10-26 @ 23:56:36
Postat av: dagdugg

sv: Tack! Hoppas du också får en smakrik dag. Puss

2009-10-27 @ 07:44:29
Postat av: Magica

Gör som jag, säg att du redan har blivit lurad eller visa brösten.

2009-10-27 @ 13:06:10
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Patrik

Tack för att du tycker!



Ditt tyckande visas som underlag för en sajt som samlar vad alla bloggare och medier tycker om mobilt bredband.



Hitta ditt inlägg på www.mobiltbredbandfighten.se under "negativt" på Tele2.



MVH

Patrik

2009-12-23 @ 14:41:28
URL: http://www.mobiltbredbandfighten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0