En långtråkig dag

Ikväll och hela dagen idag har jag haft extremt tråkigt och när jag har tråkigt så äter jag för att fördriva tid trots att jag vet att det inte är bra för mig. Jag tänkte först se en film men insåg att jag inte hade några filmer och satte mig och tittade in i väggen ett tag istället. Efter en halvtimme började jag fundera på vad jag egentligen har gjort idag...

Jag började dagen som vanligt med att äta frukost klockan ett och sen vid 16-tiden förflyttade jag mig från köket till vardagsrummet där jag suttit fram tills nu. Så idag har jag väll inte gjort så mycket mer än att i princip ätit hela dagen och klappat mina katter. Tror nästan att jag bara nu ikväll har dragit i mig ett helt kilo Sun-Maid russin och jag är ganska säker på att en av katterna börjar bli lite tunnhårig i nacken efter alla klappningar. Funderar på att snart gå in i sovrummet igen. Miljöombyte är bra.

En bild på russin
När man har långtråkigt är det perfekt att
äta russin. Tiden bara rinner iväg... nästan.


Kommentarer
Postat av: Laika

Jag gillar också russin.

2009-10-03 @ 12:47:41
Postat av: Bengan SV: Laika

Hur hjärndöd kommentar kan det bli... :P haha

2009-10-03 @ 23:27:43
URL: http://flashback.info
Postat av: nilsarnegösta

Hur gör du när du ska raka pungen?

2009-10-03 @ 23:49:08
URL: http://www.nilsarnegosta.blogspot.com
Postat av: misswhatsit

Ingen verkar kumma ha det bättre än dina katter. Var glad att du har ett gott hjärta. Ha en bra söndag

2009-10-04 @ 17:13:25
Postat av: Julia

Haha "miljöombyten är bra" härligt! ;)

2009-10-10 @ 14:06:00
URL: http://psyhco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0