Mingel utanför konsum

Idag åkte jag till Östersund för att stå och mingla ett tag utanför Konsum. Det var ett tag sen sist och det blev ganska trevligt som vanligt. Utanför kassorna träffade jag Bäver-Leif som hade tagit med sig en termos kaffe. Vi hälsade och jag satte mig bredvid honom medans vi tittade på alla som gick förbi.

Bäver-Leif passade även på att berätta om sin bror’s hund som precis fått valpar. Han hade tydligen parat sin Labrador med en Japansk Spets. Det tyckte jag lät intressant och dom skulle se ut precis som labradorer men med samma korta ben som en spets. Leif undrade om jag var intresserad och sa att jag kunde få en för 12’000kr. Men den prisklassen kändes lite väl mastig för mig som bara lever på socialbidrag även om det säkert var väldigt fina hundar. Jag sa i alla fall att jag skulle fundera på saken!

Han tipsade även om en ny sorts chips som bara verkar säjas hos Hemköp som ska vara helt underbara. Blir nog att svänga förbi där lite senare!

En bild på Konsum
Tror man får rabatt om man är medlem som jag är, i alla fall rebattkuponger i brevlådan. Man känner sig speciell. Det är trevligt, bir lite pyssel och det tycker jag om. Man kan väl nästan säga att en av månadens höjdpunker är när rabattkupongerna dimper ner i brevlådan. Det känns nästan som man man fyller år fast ändå inte.


Kommentarer
Postat av: Bitch

Svar : ja bloggen är ganska intressant :)

2009-10-12 @ 15:09:57
URL: http://barbidolls.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en trevlig kväll! :D

2009-10-12 @ 20:23:59
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Katter + hundar går inte så bra ihop väl?

2009-10-13 @ 10:03:17
Postat av: isabella

Hej! Jag tycker det låter som fina hundar!

Ha det bra. / Isabella

2009-10-13 @ 17:26:55
Postat av: BlondinBella

ÖRJAN, GIFT DIG MED MIG!!!

2009-10-13 @ 19:54:22
Postat av: nils arne gösta

Jag går också på soc. Vi kanske kan lägga ihop till en vovve du och jag?

2009-10-15 @ 23:40:16
URL: http://www.nilsarnegosta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0