En dikt i kvällens tysta ensamhet

Känner mig riktigt nere ikväll och mår absolut inte bra. Jag saknar dig mer än någonsin och undrar vad du gör just nu… klappar du hunden? äter du mat? sover du? 

Eller tittar du också upp ut i mörkret mellan gardinerna mot månen och undrar om vi tittar på den samtidigt. Jag skrev en till dikt, den är inte så lång men den är allt jag har att ge.

En jul utan dig är som en julafton utan presenter
Som en tomte utan skägg
Jag har ett foto av dig på min sovrums-vägg

Du är så liten, söt och kul
Bara du är det ända jag vill ha till jul!


Julstämning

Tänker på dig Isabella
/Kramar Örjan


Kommentarer
Postat av: Hemlig journalist

Var inte ledssen, Örjan! Vi finns här för dig. Vi har till och med bestämt oss för att försöka hjälpa dig! Titta här: http://hemligjournalist.blogg.se/2010/june/svar-karlek.html



:D

2010-06-03 @ 17:07:21
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/
Postat av: en preson

hahahha shiiit ... xD va inne på din blogg för typ ett år sen å du e fortfarande förälskad i isabella xD Släpp henne nån gång å banta för fan!

2010-11-07 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0