Mexikoinspirerat

Det var ett tag sen jag bloggade sen sist. Jag ska försöka uppdatera lite oftare men det kommer inte bli lika mycket som förut. Det är så mycket som händer just nu i mitt liv på dagarna i och med alla nya tv-serier som jag börjat följa.

Idag var det fruktansvärt kallt ute och mycket snö, tror jag stannar inomhus ett par dagar till tills det blir lite trevligare väder för jag såg att maten ändå kommer att räcka fram tills på onsdag men om jag har otur bara fram tills imorgon, tisdag.

Idag blev det Tacos framför TV’n till lunch eller i alla fall Mexicoinspirerat med Tortillachips och lingonsylt. Det brukar bli gott men det skulle varit trevligt med något litet extra tillbehör…

Ska sova nu! Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0