Misslyckat väckningsförsök

Nu har jag gjort ett nytt försök att väcka katten. Ibland tyckte jag att jag kunde höra något litet mjau-ljud trots att hon låg där helt livlös men efter att Isabella inte visat ett enda livstecken efter ett par timmar började jag bli lite frustrerad.

Jag tänkte först försöka väcka henne med vattenslangen men kom på att det kanske inte va den bästa idén så jag började istället kasta lite grus och sen en sten på metallboxen hon låg på men det slutade lite olyckligt med att hon ramlade ner helt osynlig bakom strömaggregatet.

Nu har jag iallafall ringt Janne som ska komma och hjälpa till snart, hoppas jag. Och medans jag väntar så har jag kastat in lite mjukmat och leverpastej bakom strömboxen ifall hon skulle bli hungrig och få för sig att äta. Detta är tyvärr inte hållbart i längden.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... hoppas Janne kommer snart.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Örjan... du borde inte ha djur

2010-07-06 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0