Strömavbrott

Sitter på den bärbara datorn och jag är så trött på allt just nu, började titta på Dirty Dancing som jag hyrde på Godispalatset och efter en halvtimme blev allt bara svart. Inte bara TV'n utan också hela huset. Kvällen känns verkligen förstörd. Blir nog att ringa elbolaget igen imorgon och sen åka in till stan för att hyra om filmerna.

Utbudet av VHS-kasetter börjar bli väldigt tamt nuförtiden, det släpps aldrig några nya titlar och de gamla verkar försvinna allt mer så det börjar nog bli dags för att också införskaffa sig en digital devede-spelare snart.

Dirty Dancing och Air Bud
Jag hyrde de två moderna klassikerna Dirty Dancing och Air Bud.
Dirty Dancing beskrivs som "Eldigt eggande och sensuell..." låter
spännande men jag har sätt den förut :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0