Fått ett svar på min kontaktannons!

Nu har jag äntligen fått ett svar på min kontaktannons! Det var ett tag sen jag loggade in på mitt konto och idag när jag kollade min Inbox såg jag att jag hade fått "1 Nytt Kärleksmeddelande". Jag sken upp som en sol och kände mig som en blomma som äntligen fått vatten efter 15 år av torka.

Hon heter Alexandra och är en blond 26årig, trevlig ryska med mindre språkkunskaper som bor i Jönköping. Hon stämmer in på alla mina krav förutom att hon inte heter Isabella. Hon gillar mysiga hemmakvällar och är ute efter sin andra hälft precis som jag.

Hon skriver i sitt personliga mejl att hon är mycket intresserad av min profil och att hon väntar ivrigt på mitt brev. Det pirrade till lite i magen när jag läste detta och nu sitter jag här med hennes mejladress framför mig. Det är viktigt att göra ett gott intryck vid första mötet och det är inte direkt min starka sida, så vad ska jag säga?



Här kommer godbitarna som fångat mitt sköra hjärta...

hej. Jag heter Aleksandra! Jag är mycket intresserad av din profil, så jag har modet att skriva till dig. Jag skall vara mycket glad om vi kan fortsätta att kommunicera.

Jag lämnar dig till din e-postadress: ***@gmail.com
skulle ivrigt väntar på ditt brev.
Jag hoppas att ni är inte emot dialog.

Jag älskar att besöka bio, jag älskar att titta på roliga filmer. Precis som att sitta med sin flickvän i ett café. Jag vill verkligen hitta din andra hälften, som kommer att vara med mig alltid, och budetlyubit försvara mig.

Mot slutet så har jag lite svårt med tolkningen av hennes mejl så jag behöver lite hjälp. Vad kan "budetlyubit" betyda? Någon som kan ryska?


Min kontaktannons hos SprayDate (öppnas i nytt fönster)
Mitt tidigare inlägg om kontaktannonsen (öppnas i nytt fönster)


Kommentarer
Postat av: Katrina

Go for it!!! Du behöver kärlek. Alltså riktig kärlek… inte bara från dina katter och stackars bloggande tonårstjejer.

2009-04-01 @ 00:04:14
URL: http://katrina.blogg.se/
Postat av: Bosse

Vafan har hon använt Google Translate eller nåt? :P

//Bosse

http://translate.google.com/

2009-04-01 @ 00:15:12
Postat av: Magdalena

Go for it!!! Du behöver kärlek... alltså riktig kärlek, inte bara från dina katter och stackars bloggande tonårstjejer.

2009-04-01 @ 18:06:14
Postat av: Pytte

Haha lär ju ju bara ute efter ett uppehållstillstånd. Tänk när hon strax efter äktenskapet får reda på att du inte har några pengar över huvud taget. Allt du äger är en liten stuga långt ut i skogen och 3 katter.

Vi ska ju inte heller glömma din ”ganska schyssta moppe”. Hon kommer bli överlycklig! Vilket kap!

2009-04-01 @ 18:50:52
URL: http://https://www.flashback.info/
Postat av: mimmi90

Av ren nyfikenhet vad har hon och Isabella Löwengrip gemensamt?

2009-04-01 @ 23:28:39
Postat av: Anonym

det kanske e en man? Vad har du för läggning örjan?

2009-04-01 @ 23:50:36
Postat av: Anonym

Google Translate gav inget på budetlyubit

2009-04-04 @ 11:29:03
Postat av: Anonym

Budet lyubit betyder "kommer älska".

2009-04-05 @ 14:01:23
Postat av: Micke

Hon finns med på scammers, hon är bluff, säkert någon finnig tonårsgrabb, hon kommer säkert från Volszh också va?

2009-04-16 @ 17:02:21
Postat av: FLAC

Ryskor och ryssland är underbart!



2009-09-16 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0