Hjälp! Ska snart mejla Alexandra...

Nu är jag klar med mina efterforskningar om Ryssland och jag känner mig äntligen redo för att ta kontakt med min ryska från SprayDate. Så idag har jag omsorgsfullt skrivit ihop ett litet mejl som jag planerar att skicka iväg lite senare ikväll och jag vill gärna ha några snabba synpunkter på förbättringar innan jag klickar på "SKICKA", alltså konstruktiv kritik. Så vad tycker ni?

Hej Alexandra!
Jag tycker du lät riktigt mysig. Jag har aldrig varit i sovjetunionen men jag googlade på det och läste att det ska vara mycket fint med många vackra berg och djupa skogar. Jag gillar även vinterlandskap som det dessutom verkar finnas gott om.

På kvällarna när mörkret fallit och solen lagt sig brukar jag lägga mig ner på fårskinnspläden framför brasan här i vardagsrummet tillsammans med mina katter och bara mysa in på småtimmarna medans vi lyssnar på ljuv musik från Lasse-Stefanz. Det är speciellt dessa kvällar jag önskar du var här så vi kunde dela vår glädje, dela vår kärlek och kanske dela en och annan Aladdinkartong.

Jag har drömt om dig i snart en månad och har reserverat en plats åt dig här på pläden. Hoppas du gillar katter! Vi längtar efter dig.

Kram
Din Örjan

EDIT:
Ps. Puss...

Förresten, tycker ni att jag också ska översätta mejlet till ryska? Kan det öka det mina chanser? Eller vad tror ni om att bifoga en bild?


Min kontaktannons hos SprayDate (öppnas i nytt fönster)
Mitt tidigare inlägg om kontaktannonsen (öppnas i nytt fönster)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jättegulligt Örjan! Hon kommer att smälta!

2009-05-06 @ 10:22:10
Postat av: Anonym

hon vet säkert vilka lasse-stefanz är

2009-05-06 @ 11:36:55
Postat av: Jan

Bifoga en bild när du sitter och mumsar på en aladdinask så kommer hon ej kunna motstå det!

2009-05-06 @ 20:06:42
Postat av: Linda

Jag tycker du borde skriva in att du också gillar det där ukrainska bandet som du pratade om för nåra inlägg sen. Det tror jag hon går igån lite på faktiskt.

Kram Linda ;)

2009-05-06 @ 20:57:44
URL: http://linda.blogg.se/
Postat av: Bengan RE:Jan

RE: Skulle inte heller va helt fel om du skicka med den där bilden på dig själv när du sitter där på stranden som en pitepalt med ett stort leende på läpparna.

2009-05-06 @ 22:42:09
URL: http://flashback.info
Postat av: Katti

hur går det, har hon svarat än?

Kram ;P

2009-05-08 @ 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0